fbpx

Θα μπορούσα να πω ότι αυτό που πληρώνεις αυτό παίρνεις αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι έτσι . Αυτή η έννοια θα είχε μεγάλο νόημα αν μιλάγαμε για ένα προϊόν το οποίο είναι μάρκα . Δηλαδή το παράγει μια μεγάλη βιομηχανία με συγκεκριμένο κόστος και είναι για όλους στην ίδια τιμή . Δηλαδή φανταστείτε ότι αν όλοι οι επαγγελματίες αγοράζουν έτοιμα προϊόντα προς εγκατάσταση τότε θα υπήρχε μέτρο σύγκρισης τιμών και προϊόντων . Η πράξη δείχνει ότι ο κάθε επαγγελματίας κατασκευαστής κουφωμάτων δεν έχει σίγουρα ίδιες τιμές με κάποιον συνάδελφο του κατασκευαστή κουφωμάτων αλουμινίου . Ο λόγος είναι απλός και εύκολος πιστεύω να τον κατανοήσουμε όλοι μας αρκεί να αποδεχτούμε ότι πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στην κατάληξη αυτή . Ο ένας λόγος είναι ότι η παραγωγικότητα της κάθε επιχείρησης είναι πολύ διαφορετική και πολύπλευρη σε σχέση με μια άλλη επιχείρηση .

Να κάνω μια παρένθεση και να πω ότι στην πραγματικότητα αν κάποιος καταναλωτής ζητήσει η πάρει δύο η τρεις προσφορές  για τα ίδια προϊόντα όσον αφορά τα κουφώματα αλουμινίου του σπιτιού του σίγουρα δεν θα είναι ίδιες η τιμές που θα του δώσουν και η τρεις τους . Και φυσικά έχουμε ακούσει ότι από προσφορά σε προσφορά υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις τιμές  επιλέγοντας τα ίδια προϊόντα . Αυτό σίγουρα το έχουμε ακούσει η και το έχουμε  βιώσει όλοι μας από κάποιο συγγενικό πρόσωπο η και από διάφορες αναφορές .

Ας επιστρέψουμε πάλι και ας εστιάσουμε στο θέμα μας αυτό  ερμηνεύοντας το λόγο φυσικά και την αιτία . Όπως είπαμε ο πρώτος λόγος και ο ποιο σημαντικός είναι διαφορετική παραγωγή της κάθε μικρής η και μεγάλης βιοτεχνίας παραγωγής κουφωμάτων αλουμινίου . Δεν είναι απόλυτο ότι μια πιο μεγάλη βιοτεχνία θα πρέπει να έχει απαραίτητα καλύτερες τιμές από κάποια πολύ πιο μικρή βιοτεχνία . Εκτός από την παραγωγικότητα της κάθε επιχείρησης , την εύρεση και την πρόσβαση των εξαρτημάτων από πρώτο χέρι , την αγορά πρώτης ύλης  είναι και ο μηχανολογικός εξοπλισμός του κάθε εργαστηρίου και φυσικά πόσο εξελιγμένος είναι .

Το κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό με πολυετή εμπειρία , ο σύγχρονος εξοπλισμός και ο σωστός  χώρος κατασκευής είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας της  κάθε επιχείρησης  . Επίσης επειδή μιλάμε για το κόστος ενός προϊόντος το οποίο περνάει από παραγωγική διαδικασία σαν πρώτη φάση και μετά έρχεται η δεύτερη φάση η οποία είναι η εγκατάσταση του προϊόντος το οποίο είναι το κούφωμα αλουμινίου . Θα πρέπει να γίνει η σωστή και γρήγορη εγκατάσταση χωρίς προβλήματα και καθυστερήσεις . Εάν χρειαστεί και η αποξήλωση του παλιού κουφώματος τότε χρειάζεται μεγάλη προσοχή . Όλα αυτά τα στάδια της συγκεκριμένης εργασίας θα πρέπει να τελειώσουν χωρίς επιπλοκές και φυσικά χάσιμο χρόνου .

Με λίγα λόγια ο κάθε υποψήφιος αγοραστής η καταναλωτής θα πρέπει φυσικά να κάνει την δικιά του έρευνα αγοράς κρίνοντας ο ίδιος τον επαγγελματία η την επιχείρηση την οποία θα εμπιστευτεί να συνεργαστεί όσον αφορά την κατασκευή και την τοποθέτηση κουφωμάτων αλουμινίου . Και πάλι θα πω ότι η τιμές που θα συναντήσει στην συγκεκριμένη έρευνα αγοράς που θα κάνει θα πρέπει να έρθει σε αντιπαράθεση με τους παραπάνω παράγοντες και κριτήρια ώστε το αποτέλεσμα σχέσεις τιμής , προϊόντος και φυσικά της ποιότητας να είναι το καλύτερο δυνατό .

Change Language »

Pin It on Pinterest

Share This