fbpx

Αναζητάτε στην αγορά συνεχώς ευκαιρίες και προσφορές για να εξασφαλίσετε την ιδανική σχέση ποιότητας και τιμής για την ανακαίνιση του σπιτιού σας; Η αλήθεια είναι πως η επιλογή των κατάλληλων προϊόντων δεν είναι πάντα μια εύκολη επιλογή. Με τις χιλιάδες επιλογές να υπάρχουν διαθέσιμες τόσο Online όσο και στα φυσικά καταστήματα είναι πραγματικά δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τι τον συμφέρει περισσότερο. Σε αυτό τον άρθρο θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μερικά tips & συμβουλές για ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια του σπιτιού. Τα κουφώματα.

Διαβάστε πως να επιλέξετε το καλύτερο προμηθευτή κουφωμάτων: tips & συμβουλές και εφαρμόστε το όχι μόνο στις επιλογές που αφορούν τις πόρτες και τα παράθυρά σας αλλά και σε άλλες που αφορούν γενικότερα όλες τις επιλογές προϊόντων για το σπίτι σας. Θα χρειαστεί βέβαια να κάνετε τις ανάλογες προσαρμογές κάθε φορά αλλά οι βασικές αρχές για την επιλογή ενός καλού προμηθευτή παραμένουν οι ίδιες, αναλλοίωτες εδώ και δεκαετίες. Παρακάτω θα αναλύσουμε ποια είναι εκείνα τα σημεία που πρέπει να προσέξετε περισσότερο.

Το εξιδεικευμένο τμήμα κουφωμάτων της Exal είναι πάντα κοντά σας. Μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

Ο καλύτερος προμηθευτής κουφωμάτων είναι online ή σε φυσικό κατάστημα;

Πριν απαντήσουμε σε αυτό το ερώτημα αξίζει να αναφέρουμε μερικά στοιχεία από έρευνες σχετικά με τις online αγορές.

  • Το 70% των Κινέζων αγοραστών προτιμούσαν να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα
  • Το 40% των Ευρωπαίων και Αμερικανών αγοραστών προτιμούσαν να πραγματοποιούν αγορές στο Διαδίκτυο μία φορά την εβδομάδα
  • Το 90% των αγοραστών στο internet πραγματοποίησαν κυρίως αγορές προϊόντων ψυχαγωγίας στο Διαδίκτυο όπως βιβλία, μουσική και ταινίες.
  • Το 49% των ερωτηθέντων ενδιαφέρονται για προσφορές και promotion καμπάνιες
  • Το 17% των αγοραστών στο Διαδίκτυο θα συνεχίζουν να αγοράζουν μια μάρκα αφού αγοράσουν ένα προϊόν που τους άρεσε.
  • 26% των αγοραστών στο διαδίκτυο αγόρασαν προϊόντα με βάση την πρόταση του φίλου ή της οικογένειάς τους
  • Το 17% των διαδικτυακών αγοραστών συνέχισαν να προωθούν το προϊόν που αγοράστηκαν πρόσφατα σε φίλους και συγγενείς
  • Το 28% των αγοραστών στο διαδίκτυο ενδιαφέρθηκαν να αγοράσουν ένα ολοκαίνουργιο προϊόν που κυκλοφόρησε
  • 5% των ερωτηθέντων πραγματοποίησαν αγορές λόγω της ευκολίας να έχουν στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω κοινωνικών μέσων

Τι μας δείχνουν όλα αυτά τα στοιχειά; Κάτι εξαιρετικά απλό. Αν ένα προϊόν είναι καλό, δεν έχει σημασία αν είναι πόρτα, παράθυρό ή ακόμα και έπιπλα κουζίνας ο καταναλωτής θα συνεχίζει να το αγοράζει και να το προτείνει στους δικούς του ανθρώπους. Η τιμή είναι μεν ένας από τους βασικούς λόγους που κάποιος θα αναζητήσει την τύχη του στις διαδικτυακές αγορές αλλά μέχρι εκεί. Αν το προϊόν δεν είναι καλό δεν θα έχει τύχη.

Γιατί να εμπιστευτώ ένα online κατάστημα ενώ μπορώ να πάω σε ένα φυσικό για να αγοράσω τα κουφώματά μου;

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα μεγάλο φυσικό κατάστημα τα γνωρίζουμε όλοι. Σαφώς και το να πάμε σε ένα μεγάλο κατάστημα για να έχουμε επαφή και να δούμε από κοντά αυτό που θα πάρουμε είναι πολύ θετικό. Παρόλα αυτά και οι αγορές On line έχουν τα πλεονεκτήματά τους. Συγκεκριμένα ένα είναι το μεγάλο τους πλεονέκτημα και ταυτόχρονα αποτελεί μειονέκτημα για τα φυσικά μαγαζιά. Η σύγκριση τιμών!

Στα κουφώματα έχετε να επιλέξετε ανάμεσα σε πολλούς κατασκευαστές και να υπολογίσετε αρκετές διαφορετικές παραμέτρους οπότε μια έρευνα αγοράς στα φυσικά καταστήματα θα απαιτούσε πολλές ώρες και μεγάλο κόπο. Αυτές οι ώρες και αυτή η προσπάθεια ενδεχομένως να σας έκανε να πάρετε μια όχι και τόσο σωστή επιλογή. Σε αντίθεση με το online κατάστημα όπου θα είστε καθισμένοι αναπαυτικά σε μια καρέκλα και θα βλέπετε όλο το φάσμα των επιλογών σας με μερικά κλικ!

Διαβάστε στο blog μας περισσότερα tips και συμβουλές για το σπίτι και τα κουφώματα

Επιλέξτε τον προμηθευτή που σας προσφέρει μεγάλη ποικιλία!

Πάντα μα πάντα να έχετε στο μυαλό σας πως εκτός από την τιμή σημαντικό ρόλο στην επιλογή των κατάλληλων κουφωμάτων παίζει η ποικιλία. Επιλέξτε ένα προμηθευτή ο οποίος θα σας δώσει πολλές επιλογές όσο αφορά τα χρώματα, τα σχέδια αλλά και την ποιότητα. Πολλές φορές το πιο ακριβό ή το πιο οικονομικό δεν είναι και το πλέον κατάλληλο για εμάς. Σκοπός σας πρέπει να είναι να εξασφαλίσετε πως θα έχετε να επιλέξετε μέσα από μια μεγάλη γκάμα και ποικιλία. Αυτό δείχνει πως ο προμηθευτής σέβεται τους πελάτες του και τις ανάγκες τους και δεν προσπαθεί απλά να πουλήσει ότι έχει. Είναι ένας καλός δείκτης να κρίνεται αν ο προμηθευτής σας είναι μεγάλος ή μικρός παίκτης στην αγορά.

Ο παράγοντας εμπειρία για την επιλογή ενός προμηθευτή

Εδώ μπαίνουμε σε μια ιδιαίτερη περιοχή. Σίγουρα ένας νέος προμηθευτής μπορεί να έχει πολλά θετικά στοιχεία να προσφέρει αλλά όταν επιλέγουμε κάτι τόσο σημαντικό όπως τα κουφώματα αναζητούμε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που μόνο κάποιος έμπειρος προμηθευτής μπορεί να μας προσφέρει. Ποια είναι αυτά;

  • Απλότητα: Οι αγοραστές κατά 86% προτιμούν μιας απλή και ξεκάθαρη εμπειρία αγοράς
  • Συνάφεια: Το 64% των αγοραστών αναφέρει ότι η «κατανόηση των αναγκών μου» είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για αυτούς
  • Πληροφορίες: Το 95% των αγοραστών προτιμούν μάρκες που κατανοούν τις πληροφορίες που τους παρέχουν
  • Χαμηλός κίνδυνος επιλογής: Ο «μειωμένος κίνδυνος» αναφέρεται ως ο τρίτος σημαντικός παράγοντας από το 54% των αγοραστών
  • Έλεγχος & υποστήριξη μετά την αγορά: Υπάρχει η ανάγκη να νιώθει ο πελάτης ασφάλεια για την πορεία μετά την αγορά.

Όλες αυτές οι πληροφορίες και τα χαρακτηριστικά είναι τα παράσημα της εμπειρίας. Σε σχέση με το τελευταίο όμως, την υποστήριξη μετά την πώληση αξίζει να γίνει μια επιπλέον αναφορά.

Διαβάστε επίσης γιατί ο χειμώνας είναι ιδανικός για μια ανακαίνιση;

Υποστήριξη μετά την πώληση: Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιλογής προμηθευτή κουφωμάτων

Το να ακούς και να αφουγκράζεσαι τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών σημαίνει ότι η επιχείρηση θα έχει πιστούς πελάτες σε μακροπρόθεσμη βάση. Σε εταιρείες που πουλούν αναλώσιμα αντικείμενα ίσως δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία να κοιτάξουμε για αυτό το χαρακτηριστικό. Όσον αφορά όμως προϊόντα όπως τα κουφώματα ή τα έπιπλα κουζίνας δεν χωράει αμφιβολία πως θα πρέπει να αναζητήσει κανείς έναν αξιόπιστο προμηθευτή. Γιατί αυτό; Μα γιατί η διάρκεια ζωής ενός κουφώματος είναι εξαιρετικά μεγάλη. Μπορεί να χρειαστεί κάποια παρέμβαση μετά από πέντε ή και δέκα χρόνια. Φανταστείτε τι θα γίνει τότε, εάν ο προμηθευτής σας δεν σας προσφέρει την απαραίτητη υποστήριξη!

Η αξιοπιστία ενός προμηθευτή κουφωμάτων

Όπως έχουμε αναφέρει από την αρχή υπάρχει μια τεράστια ποικιλία κουφωμάτων και προϊόντων για να επιλέξετε. Αυτές οι επιλογές είναι τόσες πολλές και με τόσο εξιδεικευμένα χαρακτηριστικά που σίγουρα θα χρειαστείτε μια βοήθεια. Επειδή ακριβώς δεν γνωρίζετε πολλές τεχνικές λεπτομέρειες θα πρέπει να μπορείτε να εμπιστευτείτε τον προμηθευτή σας για την εγκυρότητα των όσων σας λέει.

Μια ακόμα παράμετρος που πρέπει να σκεφτείτε σχετικά με την αξιοπιστία του προμηθευτή σας έχει να κάνει με την αναγνώριση των πραγματικών σας αναγκών. Τι εννοούμε με αυτό; Πολλές φορές αυτό που χρειάζεστε πραγματικά είναι διαφορετικό από αυτό που θέλετε να πάρετε. Για παράδειγμα εσείς μπορεί να έχετε αποφασίσει πως θα κάνετε μια συγκεκριμένη ακριβή επιλογή η οποία όμως δεν είναι η κατάλληλη για εσάς. Ο σωστός και αξιόπιστος προμηθευτής οφείλει να σας συμβουλεύσει να ακολουθήσετε μια άλλη οδό. Ενδεχομένως αυτό που θα σας προτείνει να είναι κάτι πιο οικονομικό αλλά ταιριαστό για την δική σας μοναδική περίπτωση!

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή χρειάζεστε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Νο1 εταιρεία κατασκευής κουφωμάτων για να ζητήσετε τη συμβουλή μας.

Change Language »

Pin It on Pinterest

Share This